Pécs a városok városa

Volt szerencsém a napokban pár napot ebben a különleges magyar városba eltöltetni. S ezalatt a pár nap alatt igazán belopta magát a szívembe. Kicsit Szentendre, kicsit talán Róma, kicsit Budapest...ezen várások csodálatos elegyéhez tudnám leginkább hasonlítani.
Nagyon sok szép képeket csináltam...persze nem volt nehéz dolgom, mert szép dolgokról könnyű ez a feladat.
Kicsit úgy éreztem magam, mintha egy másik világba csöppentem volna, s számomra igazán csodálatos volt megélni azt, hogy, úgy éreztem mintha egy másik országba lettem volna, s mégis a saját anya nyelvem vett körül.
Mint, ahogy később kiderült Budapesten a napokba szörnyű idő volt, azonban szerencsére Pécset egy kis rózsaszín burok fogta körül, csodálatosan szikrázott a nap.
Igazán beleszerettem ebbe a városba,  azt hiszem ez örök szerelemmé nőtte ki magát, s remélem, hogy még nagyon sokszor visszatérhetek ide. Mindenkinek tudom ajánlani, ha egy kis kikapcsolódásra vágyik.

Ezekbe az épületekben órákat lehetne gyönyörködni...



Az utazásokban azt szeretem a leginkább, hogy amikor az ember először körbe járja az adott várost még teljesen idegennek tűnik, de mire eljön a haza utazás napja, olyan lesz, mintha a második otthonunk lenne, mert megismerjük minden kis rejtekét...


Mindenhol ajtók és kilincsek, hogy az apró részleteket  is megragadjam:










Milyen igaz...


A Zsolnay Negyed:


S, hogy egy kép a természet öléből is legyen. Annyira ámulatba ejtő:


in brevi...
Bokodil


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések