Napirend ajánló a karantén idejére

Mindig is imádtam táblázatokat, terveket készíteni. Már egész kiskoromban pontos listáim voltak, hogy mikor és miket kell majd megtanulnom vagy, hogy miképp osszam be az időm. Az más kérdés, hogy sokszor nem tudtam magam az elképzelésekhez tartani. Viszont azt gondolom, hogy egy biztos támpontot jelentettek és jelentek a mai napig is a tervek. Olyan kevés időnk van s én szeretném a lehetőségeimhez mérten maximálisan kihasználni minden pillanatát, ezért jobban szeretem, ha van egyfajta napirend, amihez tudom tartani magam. Persze ez nem egy kőbe vésett szabály, nyilván az ember mindig az éppen aktuális fizikai és lelki állapotához igazítja. Ez fontos is, hiszen nem robotok vagyunk. Minden nap más és más, de én kevésbé érzem elveszve magam, ha nagyjából be tudom osztani az időm előre, hisz így feltehetőleg mindenre jut idő, amire szeretném.
Az én karanténi időszakra készített tervrajzom szeretném megosztani most. Hátha valakinek, aki elveszettnek érzi magát a sok szabadidőtől némi iránymutatást tudok adni. A legjobb persze az lenne, ha mindenki a saját bioritmusára írná át a saját napirendjét. 



Reggeli rutin = reggeli zab elkészítése, reggelizés, arc- és bőrápolási rutin, tisztálkodás, felöltözés, rendrakás (beágyazás), napi motiváció, kisállattal való foglalkozás

Szabadidő sáv = olvasás, varrás, cikk/vers/blog írás, film/sorozatnézés, egyéni tanulmányok

Esti rutin = tisztálkodás, arc- és bőrápolási rutin, olvasás, relaxáció

 in brevi...
Bokodil

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések