Vers - No.3

Irizáló felhők

hogy végül a nem megfelelésekből eredjen az egyediségem,
hogy úgy nyíljon ki előttem a világ, mint MÁV vonatokon a nem működő ajtók,
hogy ne vibráljon bennem a lélek áram-űrje,
Csak azért nyomkodom a villamoson kétségbeesetten a leszállásjelzőt.
Nincs egy megálló sem, csak egy belátható végállomás.

hogy ne maradjon semmi sem a világ azon feléből, amelybe szürkeséget süt a nap,
amelybe csendes órákon bele látlak.
Csak azért árnyékolom le esténként a wifi jelet a lakásban.
Ahogy az irizáló felhők, úgy én is csak néhány másodperc vagyok.

Soha semmiről, de magammról gyakorta megfeledkezem.
Szerintem kevés, de mások szerint szerethető vagyok.
Koronafélénkséggel kapcsolódom a világ gondjaihoz,
tériszony taszít a valóság lombjaitól el.

Kapaszkodjatok belém, mert a süllyedő hajókon mindig győz a gravitáció.
Fonjátok körim zöld indáitok!
Temessetek a tenger fenekére!
Zárjátok rám a szivárványos óceánt!

 



in brevi...
Bokodil

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések